Aby bola vaša návšteva Hotela Lomnica maximálne pohodlná a bezproblémová, pripravili sme pre vás celý rad služieb, ktorými vám pobyt u nás ešte viac spríjemníme.
Portier




Guest Relations Manager




Lyžiareň




Pozrite si všetky
hotelové služby
K vašim službám
Aby bola Vaša návšteva Hotela Lomnica maximálne pohodlná a bezproblémová, pripravili sme celý rad služieb, ktorými Vám pobyt ešte viac spríjemníme. Pri dverách recepcie Vás vždy s úsmevom víta spoľahlivý tím, ktorý ochotne pomôže alebo poradí s čímkoľvek.
- Recepcia
Pobyt v Hoteli Lomnica sa začína na recepcii príjemným uvoľnením v podobe Welcome drinku nielen pre dospelých, ale aj pre malé ratolesti. Personál recepcie Vám odovzdá všetky základné a užitočné informácie týkajúce sa pobytu, zvlášť Vás upozorní na potrebu rezervácie našich služieb v priestoroch hotela z dôvodu zabezpečenia čo najlepšej kvality, osobnej starostlivosti a dokonalého zážitku.
Recepciu môžete v prípade potreby navštíviť osobne vo vestibule hotela alebo pohodlne zavolať z vašej izby na klapku 500 alebo 501 - Domáce zvieratá
Pohyb domácich zvierat je možný vo vyhradených izbách historickej časti nášho hotela za poplatok. Nie je však umožnený v priestoroch verejného stravovania (kaviareň, reštaurácie), s výnimkou terasy hotela, ktorá je otvorená v prípade priaznivého počasia. Podrobnejšie informácie Vám radi poskytnú na recepcii hotela. V prípade želania zabezpečia pre Vašich domácich miláčikov pelechy na spanie, či misky na vodu a jedlo.
Prosíme, ak sa rozhodnete nechať domáce zvieratko v izbe samo, zaveste na vonkajšiu stranu dverí kartičku „Zviera v izbe“. Takto uchránime Vášho miláčika aj náš personál pred stresujúcim zážitkom. - Garáž
Pre hostí je k dispozícii podzemná garáž, ktorej kapacita je obmedzená.
Informácie o aktuálnych cenách vám poskytne recepcia hotela. - Hotelová záhrada
Záhrada sa nachádza v historickej časti hotela na 2. poschodí. Je prístupná len pre ubytovaných hostí, čím je chránené ich súkromie. Môžu si tu oddýchnuť v čase od 8.00 do 22.00 hod. pri pohľadoch na tatranské štíty, posedieť na lavičkách a príjemne zrelaxovať alebo sa len na chvíľu prejsť a nadýchať sa čerstvého vzduchu. Prosíme, počas návštev hotelovej záhrady rešpektujte komfort ostatných ubytovaných hostí.
- Limuzína service (transfer)
Na zabezpečenie maximálneho komfortu môžete využiť na presun do hotela služby hotelového transferu. V prípade záujmu kontaktujte recepciu alebo Guest Relations Manažéra.
- Early check-in
Early check-in – v prípade, že to kapacita hotela umožní, poskytujeme aj možnosť early check-in za poplatok. Viac informácií vám poskytne recepcia Hotela Lomnica.
- Late check-out
Late check-out – v prípade, že to kapacita hotela umožní, poskytujeme aj možnosť late check-out za poplatok. Viac informácií získate na recepcii.
- Lyžiareň
Lyžiareň sa nachádza na prízemí vedľa výťahu v historickej časti hotela. Každá izba má k dispozícii vlastnú skrinku, kde si môžete bezpečne odložiť svoje lyže a nechať vysušiť lyžiarky. Počas noci v skrinke vždy prebieha dezinfekcia a sušenie vášho výstroja. Ráno si lyžiarske veci nájdete suché, čisté a pripravené na ďalšiu lyžovačku. Priestor lyžiarne slúži aj na odloženie iného športového náčinia.
- Nabíjacia stanica
Hotel má k dispozícii nabíjaciu stanicu v garáži a jednu na parkovisku. Na nabíjanie je potrebné mať konektor od RWE. Aby ste mohli využiť našu nabíjaciu stanicu, potrebujete správny adaptér. Informácie o aký adaptér ide, a o cene, Vám poskytnú na recepcii.
- Nefajčiarsky hotel
Aby sme zabezpečili zdravé prostredie pre všetkých, Hotel Lomnica je nefajčiarsky. Fajčenie v izbách je zakázane. Fajčiť môžete vo vyhradených priestoroch, a to konkrétne v hotelovej záhrade, pred hotelom alebo v Clube 80.
- Parkovanie
V Hoteli Lomnica chceme, aby ste si svoj pobyt užili bez starostí. Podľa dostupnosti je vám k dispozícii aj náš portier, ktorý vám rád pomôže s parkovaním. Bezplatné parkovanie ponúkame na vyhradených miestach pri hoteli, a ak by ste tam nenašli voľné miesto, môžete využiť naše externé parkovisko monitorované kamerovým systémom.
Služba valet parking (parkovanie zabezpečené zamestnancom hotela) je dostupná v rámci pracovnej doby, no bezplatné parkovanie je samozrejme možné aj bez nej. Ak si nie ste istí, kde môžete zaparkovať, radi vám poradíme na recepcii – náš tím má vždy aktuálne informácie o dostupnosti parkovacích miest.
Dôležité upozornenie: Hotel Lomnica nespolupracuje so správcom verejného parkoviska ani s políciou Slovenskej republiky, a preto nezodpovedá za prípadné pokuty za nesprávne parkovanie. - Požičovňa lyží
Ak si chcete požičať lyže alebo iné zimné vybavenie, radi Vám s tým pomôže náš Guest Relations Manažér alebo recepcia.
- Požičovňa bicyklov a elektrobicyklov
Guest Relations Manažér zabezpečí požičanie bicyklov a elektrobicyklov s kompletným vybavením (prilba, zámok). Bicykle a elektrobicykle si viete počas pobytu u nás bezplatne odložiť. Aktuálne ceny prenájmu bicyklov a elektrobicyklov Vám poskytne recepcia alebo Guest Relations Manažér.
- Práčovňa
PRÁČOVŇA
v prípade, že potrebujete oprať bielizeň, môžete využiť služby hotelovej práčovne, ktorá vám je k dispozícii od 6.00 do 18.00 hod. Stačí, ak nám v izbe vyplníte formulár a my sa už postaráme o to, aby ste si našli vaše oblečenie opäť čisté a voňavé.
HODINOVÉ ŽEHLENIE
Potrebujete vyžehliť Vaše oblečenie? Extra hodinové žehlenie je Vám k dispozícii denne od 6.00 do 20.00 hod. Stačí kontaktovať recepciu na klapke 506. - Prístelka
V izbách sú k dispozícii prístelky v podobe pevných lôžok a v niektorých typoch izieb sa dá doplniť aj mobilná prístelka. Viac informácií vám poskytnú na recepcii (prípadne v rezervačnom oddelení).
- Skibus
Hotelový skibus Vás komfortne odvezie priamo do lyžiarskeho strediska a po lyžovačke opäť do hotela. Presné časy odchodov skibusu nájdete na recepcii hotela. V prípade záujmu o dopravu do iných častí Tatier, či okolia kontaktujte, prosím, recepciu hotela.
- Straty a nálezy
V prípade strát a nálezov kontaktujte recepciu hotela. Môžete sa spoľahnúť na diskrétnosť a spoľahlivosť nášho personálu. Všetky nájdené veci uskladňujeme 6 mesiacov.
- Trezor
Súčasťou vybavenia každej izby je trezor na cennosti. Pri každom z nich sa nachádza aj návod na používanie. V prípade zablokovania, kontaktujte, prosím recepciu.
- Upratovanie
V prípade, že si počas dňa necháte na vonkajšej strane dverí kartičku „Nerušiť“, Vaša izba zostane neuprataná. Ak máte okrem základného upratania, či ustlania záujem o topper, pranie a žehlenie, kontaktujte recepciu. Ak si na dvere zavesíte zelenú kartu „Ecco programu“, ktorou nám pomáhate chrániť životné prostredie, upratovacia služba Vám nebude vymieňať uteráky a posteľnú bielizeň, ale izbu Vám samozrejme uprace.
- Úschovňa batožiny
Úschovňa sa nachádza na recepcii, kde si môžete bezpečne a pohodlne odložiť svoje veci, aby ste mali ešte viac času, ktorý strávite vo Vysokých Tatrách. V prípade potreby kontaktujte recepciu hotela.
- Výlety
Organizovanie výletov počas pobytu v Hoteli Lomnica je téma, ktorej sa venuje náš Guest Relations Manažér, ktorý Vám rád pomôže s vhodným výberom a organizáciou.
- Topper
Na zabezpečenie väčšieho pohodlia Vám môžeme na vyžiadanie pripraviť topper na lôžko.
- Room servis
Room servis poskytujeme na všetkých suitách a apartmánoch. Je k dispozícii v čase od 07:00 – 01:00.
Drink service poskytujeme na všetkých hotelových izbách v čase od 07:00 do 01:00.
Pre ďalšie informácie a objednávku room servisu nás kontaktujte telefonicky na klapke 512 - Babysitting
Ak máte záujem využiť hotelové služby individuálne, v romantickom prostredí a neviete čo so starostlivosť o Vaše ratolesti, radi Vám pripravíme riešenie na mieru formou babysittingu. Babysitting je potrebné rezervovať 24 hod vopred. Akékoľvek ďalšie informácie Vám poskytne recepcia alebo Guest relations manažér.
- SERVISNÝ POPLATOK
Od 15. apríla 2024 sme v našej prevádzke zaviedli servisný poplatok vo výške 5 % zo sumy utratenej za službu či produkt, pričom sa tento poplatok k celkovému účtu pripočítava automaticky. Vďaka jeho zavedeniu efektívne odmeníme všetkých našich zamestnancov. Najväčšou výhodou je to, že bude rozdistribuovaný medzi všetkých zamestnancov férovo a efektívne tak nahrádza klasické prepitné. Zamestnanci tak budú po novom ohodnotení za poskytované služby podľa svetových trendov. Servisný poplatok pre hosťa síce predstavuje dodatočný náklad, nie je však ničím nezvyčajným. Práve naopak, vo svete je už bežným štandardom.